گمراهی تا کی؟

گمراهی تا کی؟
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به وطن و آدرس amiri4031.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

توهین به رسول الله در صحیح مسلم

یکی از ایراداتی که همیشه اهل سنت به شیعیان می گیرند این است که می گویند: روافض به رسول الله بی ادبی می کنند. در این مطلب قصد دارم به بررسی روایتی از صحیح مسلم بپردازم که شاید برای شما مخاطب گرامی هم جذاب باشد

إن رجلا سأل رسول الله صلى الله علیه وسلم عن الرجل یجامع أهله ثم یکسل هل علیهما الغسل وعائشة جالسة فقال رسول الله صلى الله علیه وسلم انى لافعل ذلک انا وهذه ثم نغتسل

مردی از رسول الله پرسید در مورد مردی که با همسرش رابطه برقرار می کند اما دچار کسالت می شود و منی از او خارج نمی شود. آیا بر آن زن و مرد غسل واجب است.

رسول الله پاسخ داد:

همانا من و این زن ((عایشه)) اینکار را کردیم و پس از آن غسل کردیم

عمدة القاری – العینی – ج ۳ – ص ۲۴۸- دار إحیاء التراث العربی

صحیح مسلم – مسلم النیسابوری – ج ۱ – ص ۱۸۷- دارالفکر

یک نکته بسیار مهم:

به سبک سوال مرد سوال کننده توجه کنید:

اگر مردی با همسرش. هیچوقت نیومد بگه که اگر من با زنم چنین کنم. درسته

اما به سبک پاسخ دادن رسول الله توجه کنید:

جلوی مردان نامحرم به همسرش اشاره می کند و می گوید ما با هم چنین کردیم بعدش غسل کردیم

به نظر شما آیا این روایت توهین به رسول الله نیست؟

آیا این زدن برچسب بی غیرتی به رسول الله نیست؟

نظر شما چیست؟



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت22:48---4 فروردين 1391
بله این روایات کاملا توهین به پیامبر اکرم (ص) میباشد.واقعا که این کار اصلآ صحیح نمیباشد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, ] [ 21:10 ] [ امیری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

من غلامی ز غلامان توام یا زهرا مستمندی به سر خان توام یا زهرا از زمانی که به خود آمده ام فهمیدم خاطر آشفته و حیران تو ام یازهرا من دعا بودم ز روز ازل برلب تو ذکری از نیمه سوزان توام یازهرا متولد شده عشق توام بی بی جان آه پرورده دامان توام یا زهرا بیت الاحزان دلم شاهد اشک سحرت اشک آن دیده گریان توام یازهرا از ازل لطف تو شد شام حالم آری تا ابد در خور احسان توام یا زهرا شد یهودی ز نخ چادرت اسلام شناس فخرم این بس که مسلمان توام یازهرا ای یتیمان مدینه همه از پخت تو سیر طالب لقمه ای از نان توام یازهرا
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ایران رمان